Sabiha Gökçen'de bayram yoğunluğu başladı

Ramazan Bayramı 15 Haziran cuma günü fakat tatil planı yapanlar şimdiden yola çıkmaya başladılar. Bayram tatilini İstanbul dışında geçirmek isteyenler İstanbul Sabiha Gökçen Havaalanı'na akın etti. Bilet işlemlerinin gerçekleştirildiği konturlarda ve pasa

Ramazan Bayramı tatilini İstanbul dışında geçirmek isteyen yolcular İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’na akın etti. Yolcular bilet işlemlerinin gerçekleştirildiği konturlarda ve pasaport kontrol noktalarında zaman zaman uzun kuyruklar oluşturdu. Sabiha Gökçen Havalimanı Terminal İşletmecisi İSG Operasyon Direktörü Göksu Güney misafirlerin toplu taşıma kullanarak havalimanına gelmelerini tavsiye ederek, şunları söyledi: "Yarın itibariyle büyük bir yoğunluğun içerisine giriyoruz. Bu yoğunluk pazartesi gününe kadar devam edecek."

"Bizim yine her bayramda her tatil döneminde aldığımız gibi bazı önlemlerimiz Bunu gerek paydaşlarımızla gerekse resmi kurumlarla koordine ediyoruz. Öncelikli olarak yolcuyla ilgili hizmetlerimizi direk olarak etkileyen güvenlik, temizlik gibi hizmetlerde personel sayımız artırıyoruz."

Sabiha Gökçen'de bayram yoğunluğu başladı

"Bunu bayram dönemi boyunca yapıyoruz. Otoparkımızda bazı önlemler alıyoruz. Otoparkta yoğunluklar bekliyoruz. Bu nedenle bu dönemde Sabiha Gökçen Havalimanı’nı kullanacak yolculara özellikle toplu taşıma araçlarını kullanmalarını tavsiye ediyoruz. Yine gelişlerinde iç hatlar için en 2 saat, dış hatlar için en az 3 saat öncesinde burada hazır olacak gibi gelmelerini istiyoruz."

5 günlük Ramazan Bayramı tatilinde yaklaşık 490 bin yolcu beklediklerini belirten iSG Operasyon Direktörü Göksu Güney şöyle konuştu: "Bu tatil döneminde yaklaşık 3 bin 300 uçuştan bahsedebiliriz. En azından şimdilik planlanmış olanlar bunlar. Bu uçuş sayısı 5 günü kapsıyor. Pazartesi günüde bizim için bir bayram dönüş günüdür. Bu 3 bin 300 uçuş kapsamında yaklaşık 490 bin yolcu civarı bir rakama geleceğiz."

"Bunun üçte biri dış hat, üçte ikisi iç hat olacak. Biz yolcularımıza toplu taşıma ve taksiyle buraya gelmelerini tavsiye ederiz. Çünkü özellikle bayram döneminde otoparkımızda ciddi yoğunluklar yaşıyoruz. Onun dışında Sabiha Gökçen Havalimanı olarak bizlerin internet sayfalarını, akıllı telefonlar üzerinden uygulamalarımızdan biz yolcularımıza anlık kapasite ve yoğunluk bilgilerini veriyoruz. Buradan bizi takip edebilirler. Yine ilgili numaralarımızdan bize ulaşabilirler."

İSG Operasyon Direktörü Göksu Güney, "Bizim bu sezondan beklentilerimiz çok büyük. Şu anda geçen yıla göre yüzde 13’lük bir trafik artışımız var. Sene sonunda da bu artışımızı çift haneli rakamlarda bitirmek amacındayız. Şu an ki sektörel verilere ve uçuş trafik verilerine baktığımız zaman hali hazırda bunu başaracağız gibi görünüyor" dedi.

Sabiha Gökçen'de bayram yoğunluğu başladı

Bayram ve karne tatili Kıbrıs’a gideceğini söyleyen Acen Karaca, "Tatil için Kıbrıs’a gidiyoruz. Eğlence bir bayram bekliyorum. Anneannemler karne hediyesi olarak bu tatili hediye ettiler” dedi. Bayram tatili için 10 günlüğüne İzmir’e gideceklerini belirten Esra Bayat;”Oğlumla beraber İzmir’e gidiyoruz. Yaklaşık 10 gün İzmir’de hem denize girip hem de tatil yapacağız. Oğluma karne hediyesi. Bu sene liseye başlayacak. Hem sınav hem de karne hediyesi tatiline gidiyoruz” dedi. Timuçin Bayat ise; ” Sayısal sınav çok zordu. İyi bir tatili hak ettim. Bu sene çok yoğun geçti" dedi.

👍
👎
😍
😥
😱
😂
😡
Son Haberler
Cosmopolitan Magazine, Avusturalya’da yeniden yayında: 6 yıllık ara sona eriyor…
Koltuk altınız çok daha iyi olacak! Koltuk altı kararması nasıl geçer?
Karbonhidratı kestim diye paylaştı! Nesrin Cavazade'nin son paylaşımı olay oldu
Fatura ödemekte zorlanana müjde! Tek seferlik 750 indirim var
Çok Okunanlar
BİM 30 Nisan Salı 2024 Aktüel ürün kataloğunu yayınladı| Süt, Peynir, Yoğur, Tereyağı, Sucuk, Köfte...
2024 Küçük ve büyük baş kurbanlık fiyatları belli oldu! 2024 Büyük ,Küçük baş kurbanlık hisse fiyatları
29 Nisan 2024 Pazartesi günlük tüm Burç yorumları| Yeteneğiniz, size beklenmedik fırsatlar sunabilir
Uzmanlardan Hakkari için korkutan deprem uyarısı! ''Yüksekova-Şemdinli fayının 7 şiddetinde deprem üretme olasılığı var''
Yorumlananlar
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Fatih Erbakan'a çok sert Gazze tepkisi: ''Hesabını ebedi alemde vereceksiniz''
Bakan Şimşek, açıklama yaparak KDV tartışmalarına son noktayı koydu! ''KDV artışı yapılmadı''
CHP, Saadet Partisine verdiği ödünç vekili geri çağırdı, TBMM'de Saadet Partisi grubu düşüyor