Popüler sosyal medya uygulaması Instagram'da içerik üreticileri dikkatleri çekebildikleri takdirde yüksek etkileşim sağlayıp fenomen olabiliyor. Mark Zuckerberg'in kurucusu olduğu Facebook tarafından geliştirilen Instagram uygulaması, oldukça fazla fenomen ortaya çıkarmaya çalışıyor. Bazı içerik üreticiler etkileşim kurallarını artırabilmek için ilginç tavsiyeler alabiliyor.
Sırrını herkesle paylaştı! Instagram'da nasıl fenomen olunur?
110
210
Instagram uygulamasında fazla kullanıcı sayısına ulaşmak mümkün. Etkileşim sayısının artırılabilmesi halinde takipçi sayısında da önemli bir yükseliş yaşanır. Peki Instagram'da fenomen olmak bu kadar kolay mı? Açıkçası Instagram sayesinde bu oldukça kolay.
310
Sosyal medya uygulaması Instagram'a ilişkin basına da yansıyan son bilgilere göre uygulamanın kullanıcılara bazı önerilerde bulunduğu aktarıldı. Başka bir deyişle algoritmaların işleyişi içerik üreten kişilere anlatıldı.
410
INSTAGRAM'DA ETKİLİŞİM SAYISINI ARTIRMA
Haftada mutlaka 1 ila 3 adet IGTV videosu hazırlanmalı.
510
5 ila 7 adet arasında Reels videoları yayınlanmalı.
610
Hikayelere büyük bir önem gösterilmeli ve haftada mutlaka en az 8 hikaye paylaşılmalı.
710
Haftalık olarak mutlaka üç ana akış gönderisi kullanıcılara sunulmalı.
810
Bunların tamamı Instagram tarafından kullanıcılara önerildi. İşin aslına bakarsanız bir de fenomenlerin konuyla alakalı ne söylediğine göz atmak gerekiyor. Onlardan gelen tepkiler genellikle önerilerin işe yaradığı yönünde.
910
Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya platformları, kullanıcılar ile girdiğiniz etkileşim boyutunda geri dönüş sağlıyor.
1010
Bu nedenle ne kadar fazla çok kişi ile etkileşim kurarsanız o kadar fazla takipçiniz oluyor.