Küresel çapta bir buçuk milyon kullanıcıya sahip, dünyanın en çok kullanılan anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp, sepetler özelliğini kullanıma sunduğunu duyurdu.
WhatsApp'tan yepyeni özellik: Alışveriş sepeti devrede!
Türkiye'de en sık tercih edilen ve dünyada 1,5 milyar kullanıcıya sahip mesajlaşma devi WhatsApp, yeni tip koronavirüs salgını sürecinde hiç yapmadığı kadar güncelleme getirerek müşterilerine yepyeni özellikler sunmaya devam ediyor. Bu kez de alışveriş hizmetini devereye sokan WhatsApp'ın sepertler uygulaması haberimiz
Ülkemizin en çok tercih edilen mesajlaşma platformu WhatsApp, Mark Zuckerberg sahipliğindeki Facebook'un bünyesine katılmasının ardından getirdiği güncellemelerde sınır tanımayarak sürekli olarak gelişmeye ve kapsama alanını artırmaya devam ediyor.
Platform özellikle Kovid-19 sonrasında ticari tarafa hiç olmadığı kadar yatırım yapıyor. İşte bu bağlamda “sepetler” özelliği kullanımda.
LOG'un haberine göre, bu konuda firmadan yaptığı resmi açıklama tam olarak şu şekilde:
“WhatsApp, hızlı bir şekilde, ürünler hakkında konuşmak ve satışları koordine etmek için kullanılan bir mağaza tezgahına dönüşüyor.
Kataloglar kullanıcıların sunulan ürün ve hizmetleri kolayca görmelerine olanak tanıdı ve işletmelerin belirli ürünlerle ilgili sohbetlerini düzenlemelerine yardımcı oldu.
Sohbetler üzerinden her geçen gün daha fazla alışveriş yapılırken, satın alma ve satış deneyimini daha da kolaylaştırmak istiyoruz.
Bugünden itibaren WhatsApp’ta sepetler özelliğini sunmanın heyecanını yaşıyoruz.
Sepetler; yerel restoranlar veya giyim mağazaları gibi genellikle aynı anda birden çok ürün satan işletmelere mesaj gönderirken kullanılabilecek ideal bir özellik.
Sepetler sayesinde kullanıcılar, kataloglara göz atıp birden çok ürün seçebiliyor ve siparişlerini işletmeye tek bir mesaj olarak gönderebiliyorlar.
Böylece işletmelerin siparişlerle ilgili soruları takip etmeleri, müşterilerden gelen istekleri yönetmeleri ve satışları sonuçlandırmaları kolaylaşıyor."