Van İpekyolu Belediyesi personel alımı 2021 | İpekyolu Belediyesi personel alımı başvuru şartları neler?

Van'ın İpekyolu ilçe belediyesi bünyesine, 5 ay 15 gün geçici süreyle 35 erkek personel alımı gerçekleştirecek. Peki; İpekyolu Belediyesi personel alımı başvuru şartları neler? Nasıl başvuru yapılır? İşte başvuru tarihleri ve diğer tüm detaylar...

İpekyolu Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, ''5 ay 15 gün geçici süreyle 35 erkek personel istihdam edilecektir.'' denildi. Peki  İpekyolu Belediyesi personel alımı başvuru şartları neler? Nasıl başvuru yapılır? Son gün ne zaman?

ALIM YAPILACAK KADROLAR 

21 Adet Park Temizlik işçisi

10 Adet Beden işçisi (Genel)

1 Adet Su Tesisatçısı (belgeli/sertifikalı)

1 Adet Marangoz (belgeli/sertifikalı)

1 Adet Kaynakçı (belgeli/sertifikalı)

1 Adet Elektrikçi (belgeli/sertifikalı)

BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

Genel ve özel şartlar şöyle belirtildi;

NASIL BAŞVURU YAPILIR?

İpekyolu Belediyesi iş ilanlarına başvuruda bulunmak isteyenler 26-28 Nisan 2021 tarihleri arasında mesai bitimine kadar gerekli evrakları belediyenin İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü’ne teslim etmeleri gerekmektedir. Başvuruların şahsen yapılacağı belirtildi. 

👍 BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Çalışma Hayatı Haberleri